Chillnani

Min dag började lite sådär.. Tänkte mkt på min farmor som precis opererats i kurdistan för troligtvis cancer men vet inte till 100%. Ingen som berätta hur hon egentligen mår, pappa säger bara hon mår bättre. Men förstår bättre på  hans humör.. Iaf gör allt för att inte tänka på det nu, pallade inte med jobbet heller för visste att jag skulle tänka mkt på det.

För att inte tänka på det va jag med kära kusinen och chillade på storken för de mesta med Shana och Simba. Därefter fick vi sällskap av Rawan och hans tjej.. Och dääärefter av Batol, Tara och Showit haha riktigt nice.

När vi tröttnade betämmde vi oss för att åka till hem till gottsunda för att höra sötnosen Showit sjunga. Självklart va Aiman där också, galet duktiga båda två :)

Kort sammanfattning av dagen för nu är jag trött, ska ta en dusch och bara ta de lugnt framför tv:n :)

Förresten min Hanoni är tillbaka, välkommen tillbaka bror! Nu när du är tillbaka kan vi fira din 18-ärs dag ordentligt!

Love/ Lana

Kommentarer
Postat av: Anonym

cok synd kurdistan finns inte!

2009-11-17 @ 16:51:50
Postat av: Gunilla hernusarsson

så himla omoget, du som skrev att kurdistan inte finns.

det finns visst,

och om det inte finns , hur finns alla kurderna då ?!

dom kan inte bara ha ramlat ner från rymden herregud ! jag slåt vad om att du är en turk !

jag ser varje dag på tv hur turkerna trakasserar alla kurderna !

turkerna tog över kurdistan bara för att dom hade olja !!

jag står på kurdistans sida även om jag är helsvensk !!



2010-09-13 @ 17:19:35
Postat av: Anonym

http://mylovelive.blogg.se

2011-05-07 @ 11:39:57
Postat av: Anonym

Ta bort din blogg när du ändå inte uppdaterar

2013-02-02 @ 08:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0